2009. június 2., kedd

Összegzés


Amennyire nehezen indultam neki ennek a tanfolyamnak,annál jobban élveztem a feladatokat.Az útmutató egyszerű volt(Andi ügyessége miatt)lépésről-lépésre bemutatott mindent,nem volt nehéz követni az instrukciókat.A diigo segít a könyvjelzőim "hordozhatóságában",tanfolyami társaim valamilyen szintű megismerésében.A blog elkészítése nagyon tettszett,ahogyan a prezentáció is.
A naptárral mindíg képben lehetek,és remélhetőleg nem felejtem el a fontos dolgaimat.Az űrlap készítése a későbbiekben lehet hasznos számomra,mint ahogy
a táblázat létrehozása is.A csoport munka áll a szívemhez a legközelebb,habár nem találtunk meg minden csoporttársat.Volekné Temesi Zsuzsa nagyon jó tanácsokkal látott el bennünket,ő már igazi profi haladó véleményem szerint.
Köszönöm,hogy ennyi mindent megtanulhattam!Minden tiszteletem a tiéd Andi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése